Vols aprofitar les ajudes de digitalització per a Pimes?

Properament sortirà la primera convocatòria d’ajudes del Kit Digital, amb un pressupost de 3.067 milions d’euros i que consta de bons que van dels 3.000 fins als 12.000 euros per a cada empresa que ho sol·liciti i li sigui concedit.

La problemàtica en la digitalització d’una pime segueix vigent i més del 67% de les pimes necessiten millorar en algun aspecte el seu procés de digitalització empresarial, segons el darrer estudi publicat al gener del 2022.

Per a fomentar la digitalització de les Pimes espanyoles, el Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital ha llançat l’anomenat Kit Digital, un programa d’ajudes econòmiques sense cost per les empreses.

Des de Informàtica Industrial us mostrem alguns dels aspectes en que una Pime pot demanar les ajudes per a digitalitzar-se i en les que estem segurs que us podem ajudar a fer-les realitat:

  • Ciberseguretat: Actualment aquesta és una de les grans preocupacions en moltes Pimes ja que els ciberatacs és multipliquen i tenir un bon sistema de seguretat i de còpies en el núvol o de forma física pot garantir a una Pime que pugui seguir treballant en qualsevol moment i mai perdi les seves valuoses dades.
  • Millorar la presència a Internet: Avui no només és imprescindible tenir una bona web sinó que a més és necessari que aquesta estigui ben posicionada via SEO de forma que l’ajudi a generar més tràfic, més leads i més vendes. Per assolir-lo cal treballar els continguts de la web, el blog i les xarxes socials.
  • Venda per e-commerce: No existeixen dubtes que el comerç electrònic creix cada dia i que cal assegurar què l’experiència de compra del consumidor sigui l’adequada. Per això cal disposar d’una web ben dissenyada i amb plataformes de pagament adaptades a les noves necessitats dels clients, com Bizum o TPV virtuals. Sense descuidar els serveis de logística i de resolució de queixes o devolucions.
  • Gestió de xarxes socials: Aquí es podran treballar les possibilitats de comunicació bidireccional que ens ofereixen aquests canals, i aprofitar els serveis d’atenció al client, resolució de dubtes o generació de vendes des del Whatsapp, per citar alguns exemples.

Segons el CEO de IN2, Sr. Sebastià Pasqual, “a IN2 treballem per assessorar a les empreses de quines són les millors solucions en qualsevol dels aspectes anteriorment citats i ho fem de la mà d’un equip d’experts i de professionals que ens permeten oferir un assessorament previ i una posterior implementació de la solució que millor s’adapti a les seves necessitats reals”.